Cari Blog Ini

Rabu, 27 April 2011

Tension beb!!!

today i feel little bit tension..dah r mmg tension nak study..tu blum lg tension ngan guest ptg td..mcm nak picit2 je walaupun dia lg besar dr en soffuan..ada wat inspection siap bleh wat mini meeting..pas2 memain2 je..waste my time..if nak dtg, dtg r sekali gus semua skali..ni siap kena tunggu org dtg..dekat sejam juga r..mmg mmbazir waktu aku..if dia ada td ok gak..tp dia dh blk td..msk2 ofis je smua dh blk..
trus blk umah, kakak ajak g angsana lak..ok lah follow je..
pas2 sampai2 umah tgk ada surat..rupa2 nya black list dr mara..berangin r kejap..sebb every month aku byr juz xfollow schedule dia je..ari tu masa call pegawai bendahari n discuss dia ckp xpe, asalkan kita byar..tetiba je ari ni dpt surat black list..yg xbest nyer penjamin pun black list gak..aku bayar bai!!bukan xbayar...dulu ckp asalkan bayar walau RM20 pun tetap diterima..ni aku up sikit!!RM50..pun kena black list...yg parents aku dh bising2 tanya aku mcm2..ingat aku xbayar...dh r aku br je sampai umah, kena asak soalan mcm2 hati jd panas r..pas2 dia nak ngamuk2 lak..pls lah..jgn nak membebel2 lah...aku malas nak pikir byk..penat r otak aku..pas2 suka2 suruh aku amik cuti esk uruskan hal ni..
err...do u think i work government sector yg bleh emergency leave sesukati?? sorii...im not that type of workers...kadang2 pls lah eh, all the parents outside...tolong lah jgn hanya fikir anak2 je kena jaga hati parents, kena faham situation u all..sumtimes parents pun kena amik tau juga pasal anak2..anak2 tension tempat keje..blk2 tgh penat jem kena marah ngan bos kat tempat keje, blk2 umah kena bebel lg..pls stop all of these,...masing2 ada stress masing2..jgn keruhkan lg keadaan...stop it!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: