Cari Blog Ini

Selasa, 26 April 2011

bz day

Today i have a lots of meeting..arghh...monday blues r nmpak gayanya.. Arini aku smpai awal r..mybe pasal semlam kuar ngan dia n xbleh tido ngan tenang n xsabar2 nak g keje..
pkul 9 as ussual, morning briefing with our beloved MD, En Hasni Hashim.. after meeting yg abis lebih kurang pukul 10.30, we all take a rest n buat keje sendiri kejap..sempat lah gak siapkan 2 quotation..pukul 11.45am kumpul kat ofis sales n meeting utk bagi2 kan area2 masing2.meeting tangguh pkul 1.30pm..tu pun mybe boss dah lapar..so sales team mkn berdamai beramai2..
after tu je trus kena msk perdana II for Majlis Pedoman (yearly program for all JCorp company) abis lebih kurang pukul 5.trus msk ofis n blk!!!time pedoman aku nampak r dia tp tetiba time mkn dia hilang..ingat kan dia dh blk, rupa2nya bila msg dia mkn kat kantin...ceh!!apa punya tur..hehehehe..
sampai umah nak baca buku malas so mengadap FB sambil tgk berita..tajuk berita utama menarik..DNA lelaki Y diketahui..fuh!!esk mesti jd head lines..pas2 tgh aku online, kakak dia tulis sumting kat wall aku..huhuhu..sempat r aku borak2 n tukar2 number phone ngan kakak dia..klau dia tau aku takut je dia membebel ke, jd xsuka ker..xpe aku senyap je..xnak bgtau dia..tp if kakak dia yg pecah lubang nasib u k..hehehe..i xbersalah tau!!
ok r..tetiba ari ni terasa ngantuk lebih awal r..hope tido dpt mimpi dia...hihihihi

Tiada ulasan: