Cari Blog Ini

Selasa, 3 Mei 2011

STUDY...

Now time me to study..penatnyer jd student PJJ ni..kadang-kadang mcm ada rasa nak berenti je..sebb belajar secara pjj ni mmg tekanan yg hebat..sebb dulu xde fikir apa2 juz blaja..bila keje sambil blaja, ada 2 komitment yg perlu diberi perhatian..mcm dulu masa time blaja mmg confident bleh jawab soalan coz faham..kelas pun hari2..now pjj class dah r sebulan sekali je..semua kena pandai2 cover sendiri.. nasib baik aku dpt kwn2 yg sering dpt membantu belajar sama2..mmg best...korang lah rakan terhebat..
tp sem ni mmg rasa pressure sgt2..ngan lecture nyer perangai mcm tu..(sapa yg sekelas ngan aku tau r lecturer yg mana) dgn keje lgi..time nak exam ni lah group aku check in..group besar pulak tu..berkejar2 aku nak ke hotel n uitm..before aku cuti panjang, sempat gak aku kuar hang out with Zul, yana, ijad,shikin, fiza, faiz, yoyot..memula g main bowling pas2 g karoeke..hmmm..miss that time..haisshhh...stop it alynn..u ngan dia br kawan2 je..blum ada apa2 special relationship..6years ko bleh tunggu xkan tunggu lagi sikit xboleh alin..relaks gal..hahaha...tarik nafas dlm2 k..hihihi..sementara waktu nak exam kena lupakan dia kejap..(tp xpun, td pagi terlepas msg dia gak..pas2 kena marah sebb dia tgh keje si bdk alin ni ngada2 nak merajuk..ceh!!)
1st may, study kat uitm with khai, baha & farhana..Alhamdulillah...byk input aku dpt..at least aku faham lah nak wat income tax(pening nak ingatkan relief dia je..sampai aku kena call azam sebb dia keja LHDN.. hihihi.. tq azam...) balance sheet, personal cash flow, time annuity..juz kena baca2 sikit je..hishh..service baru baca 2 bab je..kusut sehhh...blk study, hantar baha kat larkin coz dia nak blk segamat, pick up nadia n hantar fana..pas2 trus g jusco with nadia jumpa farah n en Im. sorry cik izan, bkn xnak ajak awak tp sy tau awak kat kota.si farah pun inform last minit dia kat jb..tu pun pasal dia nak amik ic..klau x msti tgh bergumbira ngan bf dia..
blk je dr jusco, trus blk umah kejap..pas2 trus g dewan umno barli.ada meeting silat..huhuhu..abis discus n lepak2 kat situ, g minum2 kat habib lak..sampai pkul 3am..pas2 ngadap FB n tido pkul 5am.tetiba pkul 8.30 dh terbgn..bdn letih tp xleh nak lelap mata g..ishhhh...buka2 mata ingat muka dia...tenat aku ni...br 3 hari xtgk pintu ofis dh mcm ni..penangan hari jumaat lah ni..gue udah kangen sama kamoo sih!!huhuhu..msg dia kejap..pas2 siap2 g uitm..
ingat cuti2 ni xde sapa nak call, ramai lak yg call n msg.. JPNJ, Bolasepak Kelantan,MIG production n ex staff Mig..huhuhu..antara tanggungjawab keje, masa depan & kebahagian hidup..semua sama penting..

I will fighting to get all of these..
I love my keje, I love my education, & I love sum1 that makes me falling love again...

Tiada ulasan: