Cari Blog Ini

Khamis, 21 April 2011

Motivasi session

Today, aku kena brain wash with my friends..(but diff department)
Its all about him..
diaorg sibuk suruh aku approach dulu...
giler ke apa??aku kan pemalu...
lgpun aku takut r nak tegur dia...
dh r dia mmg pendiam..
manalah tau sekali aku ckp dia xlayan, mati keras aku kat depan dia...
tetiba aku jd patung cendana...
my friend tell me, he mmg like dat...
u try tegur sikit je dia..he ok..mesti dia layan punya...
oh no!!!!segan r beb..
dia lelaki, dia r start dulu..
hahahahaha....
rupa2 nya dia pelik bila aku start touch FB dia..
pas2 ceta ngan kwn2 dia..n kwn2 dia start r mengusik aku n dia...
dia pelik sebb nya in real live aku xpernah tegur dia, n dia pun xpernah tegur aku...
tp 1 yg dia xtau bahawa dia dh lama touch my heart..
cuma aku xtau how to communicate ngan dia je..
bila aku dpt FB dia, tu yg br start tegur dia..
member2 rapat aku dekat tempat keje ni
(Kami ber4 lah..walaupun yg sorg tu dah berenti, n sorg lg cuti bersalin)
mmg dah tau lama yg aku admire with him...
hahahahaha....
tp napa tetiber aku jd keras bila dia kat depan aku...
adoiyai..xbrani nak ckp apa2...hahahaha...
Zhen me bai????what to do!!!!

Tiada ulasan: