Cari Blog Ini

Ahad, 17 April 2011

Kisah Hati

Kata orang jika suka luahkan padanya..
Tp ada org yg cakap gak..
"Eh, org perempuan mana bleh start dulu..hilang adat ketimuran"
Tp ada juga yang ckp
"alah, zaman skrang dah xpeduli dah..perempuan start dulu pun ok..kan zaman moden"
aku??
rasanya masih memikirkan adat konservatif..
Walaupun nampak mcm slumber, jenis xkisah tp still fikir byk kali bila nak start hubungan..
Aku suka orang tu, tp aku xtau nak ckp macam mana..
Sebb aku xpernah ckp ngan dia sepanjang aku kenal dia..
tp aku pun xtau napa aku minat ngan dia..
hahahaha...
now, aku adalah ckp ngan dia sikit2 kat alam maya tanpa sempadan ni..
setakat ni dia ok lah..
tp sampai kat situ je r..
aku dh buka ruang utk dia, tp dia x move pun..
aku mmg xkan move r..malu + segan sey..
so simpan diam2 dlm hati..
takkan nak ckp ngan dia
"u, i like u..can we have a special relation ship?"
xmo r..biar lah dia yg ckp..
tp bila tgk dia rapat ngan org lain, i'm jealouse..
but aku x bleh nk jeles lebih2 sebb we did not have any relationship..
so aku kena lah wat2 happy n mcm nothing happen..
padahal, its make me crazy..
jiwa kacau..
adoiyai...macamana ni...
apa patut wat...
hishhhh....
i dunt like diz feeling...pls go away...
i dunt welcome any tear in my heart anymore...
i need sum1 to cheer me up..

Tiada ulasan: