Cari Blog Ini

Khamis, 5 Mei 2011

YOU...

you,
i ada benda nak bgtau u ni..
u dah curi sumthing dr i..
tp i xtau nak ckp ngan u mcmana..
i takut u marah..
tp i mcm nak bgtau u..
rasa2 u marah i tak nnti??
tp i risau lah bila i ckp ngan u nnti, u dah tak nak kwn lagi ngan i,
tp i xpeduli..
i nak kawan ngan u juga...
tp u nak kwn ngan i ke??
kadang2 u mcm layan i, kadang2 i rasa u mcm xnak layan i...
ishhh..i takutlah nak ckp apa yang u curi dr i..
nnti i dah xleh kuar ngan u lagi..
i nak dgr u nyanyi lagi..
walaupun kadang2 i mcm kesian kat u bila nyanyi..
seksa tekak u i dgr..bila i bg air tak nak pula u minum..
u takut i letak racun ker??
klau letak pun i minum skali..hahaha
ermm...nak ckp ke tak ek??
ermmm takut lah...
u janji tak marah i??
ermm...xpe lah...
klau 6tahun i bleh simpan, takkan skrg i xleh simpan lagi..
tp i mcm nak bgtau..tp i takut...
ishhh...mcmana ni....
nak bgtau ke tak eh???
pening2..
nanti dulu lah...
tunggu lah lg sebulan 2...
tp......
hmmmmm......
arghhhh....bgtau hint lah...

**watashi totemu anata suki des..**

u faham tak??i segan nak ckp dlm bahasa melayu or english..
so i ckp dlm bahasa jepun..

mode : angau tp segan nak bgtau....
Catat Ulasan