Cari Blog Ini

Selasa, 17 Mei 2011

I think i Love u

u, i think i dah fallin' lurve with u..
maybe masih baru lg...
tp xtau knapa ngan u lain sgt..
dgn yg lain2 dulu diaorg yg approach i..
tp time tu i kecik lg..n bila dh besar sikit i pemalu lebih..
hehehe...
tp ngan u ni i yg kena usaha lebih sikit..
u tau tak faktor utama i suka kat u apa??
sebab u pendiam n x banyak cerita pasal u i dgr kat tmpat keje ni..
huhuhu...i pun kategori pendiam gak (pendiam ker??)
tp yg geram sgt sifat pemalu u tu..
adus...i mcm nak tukar jantina ngan u kejap..
so u jd pompuan, n i jd lelaki..
hahaha..tp mana bleh kan??
tp skrg ni i yg kena aggresif pikat u..
bila i aggresif sikit br u mcm ok sikit..
if i sambil lewa je, u pun mcm xkisah je..
walaupun u wat i mcm tu, u tau tak yg u dah buat i angau kat u???
everytime i ingat u..
i bangun tido i ingat u, i trus buka fb, but no new news about u there...
nak g keje ingat u, sambil panaskan enjin keta, karang ayat nak msg u...tp nak mengantar pikir byk kali, last2 antar r juga walaupun dah dkt pkul 11 br antar..
wat keje, drive keta semua remember kat u..
nak tido ingat u, sampai mimpi pun u masuk gak dlm mimpi i..
mmg i btul2 angau ngan u..
bila u nak declare ngan i ni...
rindu lah ngan u..seminggu xjumpa..rindu giler...
nasib baik ada anak2 buah...hihih
Catat Ulasan