Cari Blog Ini

Jumaat, 27 Disember 2013

JALAN2 DI HARI CUTI

Semua yg terjadi dr ari isnin adalah sesuati yang tidak dirancang sama sekali..hari isnin memang aku demam..start dr ari ahad lagi badan dah tak sedap risau denggi je..mak n adik2 aku sedap2 pilih bunga kat air hitam beh aku lepak dlm keta sampai dekat 3 jam..blk tu aku terus collapse..
Pagi isnin tu mulanya malas nak g keje..tak larat nak bangun..tp bila fikir2 ada invoice yg perlu di hantar segera so terpaksa aku dtg keje..tp sampai kat tmpt keje aku dah tak larat  settled semua keje aku trus g hospital..mmg ofis tgh kosong tp aku dah mnta izin hr..so lntaklah pada sapa yg ckp aku selfish....mmg dah tak larat kan..nk wat mcmana..
Lepas mkn ubat dah mcm ok sikit aku kluar blk sebb lupa pula ada janji dgn adik2 partime aku utk tgk wayang..larat tak larat aku jalan r jugak..sebb dah janji kan..klau kita tidak menunaikan janji kita adalah tergolong dlm mereka yg munafik...fuhh..ckp mcm masuk mimbar pencetus ummah je..hehehe..tapi nampak sgt aku tak sihat bila aku tertido 10minit pertama ceta tu..mmg collapse lah..
esk nya memang aku dah apply cuti sebab nak ke singapore..tapi last minit tak jd lah pulak sebb cousin yg biasa tunjuk jln msk sgpore tu tak free..xpe lah..rehat2 je lah kat umah..demam kan..hehhee..dlm pkul 1 adik call ajak g JPO..so aku on je lah..pkul 2 sampai umah..so naik keta ntah apa adik aku yg arip bincang2 ngan fatin tetiba dia ckp "jom naik kl..kita blk hari je..malam blk jb" kitaorg on je lah..keje gila kan..terus shoot ke kl..trafik pun cantik je n tak jem..sampai kl terus menuju ke sogo..tp sogo xde apa yang menarik pun..jln2 kat masjid india kedai pun byk tutup..iyalah Christmas eve kan mlm ni..tutup awal lah..so nk jadikankan ceta dengan sehelai sepinggang kitaorg stay kl..beli lah apa2 barang asas yg penting..hahaha..keje gila lah..nasib baik bawa ubat..
esk pagi2 g breakfast..sambung shopping kat masjid india..after tu terus ke One Utama..memang best gila sales dia..thanks syikin yg bg info..lepas beli2 barang sampai bonet penuh, kitaorg terus lah blk ke jb..esk keje wooo...hahahaah,...ni lah namanya lain di planning lain yg jadi..layannn...inu ngandung sampai sakit2 perut dia sebab dok berjalan..anyhow i love my family very much..thanks guys...

Tiada ulasan: