Cari Blog Ini

Isnin, 24 Oktober 2011

Early Monday....

yeehaaaa!!!!new week again...
Monday bluess...bluekk2...xde lah blues sgt...
biasa2 jekkk....
tp arini 1st time dlm sejarah yang aku dtg awl selepas waktu keje di awalkan...huhuhu...tu pun 8.29am..lg seminit je lg pukul 8.30...wakakaka....nasib lerrr....
pagi2 sampai ofis, si gelabah dah call..sibuk ckp pasl group aku..hissshhh..hal kecik2 pandai2 lah handle sendri...hmmm...xper lah...layankan je...xkisah pun...
letak beg, jumpa client aku..fuhhh!!!nasib baik semua ok..
meeting with HOD..hhhuaargghhhh...ngantuk2..
MD ckp pasal total entertainment..aku punya entertainment dlm RM320.00..nasib baik bos "alynn xpe..dia jaga government" hehehee..selamat...sayang mr.MD..isshhkksss...ramai lak yang call time2 meeting ni..nantilah after meeting aku return call...
after meeting, breakfast time...10.45am baru breakfast...hari ni menu Nasi Lemak, Sambal Telur, Ayam Goreng & Timun,,air Teh O..arini punya breakfast di sponsor oleh Ms Nor shahizan hamid a.k.a Ezan Vogue...hahaha...tima kaceh cik ezan....
after makan, keje time...hohoho...time for keje....bubbyyyeeeeeee......

Tiada ulasan: