Cari Blog Ini

Sabtu, 13 Disember 2014

RUNNING MAN SHOW RACE START SEASON 2 - PART 2

Selfie kami2 dulu di
Paradigm Mall
Tibalah hari yang di nanti-nantikan..1st November 2014..hampir 2 bulan dah aku beli tiket event ni..memang hari-hari dok counting je.. Nak di jadikan cerita, 1hb november ni pun final piala FA..dan yang paling best team negeriku JDT dapat masuk final melawan team Tok Gajah..so confirmlah highway sesak dengan penyokong-penyokong bola JDT nak ke Stadium Nasional Bukit Jalil.
Pengacara menjemput
Running Man naik ke pentas
Aku ngan faiz pun dlm seminggu (after JDT menang lawan Felda united) planning nk ke sana..orang update facebook ckp nk g tgk bola, aku pun update gak ckp nak g stadium.so ramai kawan2 ingat aku nak g tgk bola gak..heheheh..
1hb tu faiz amik aku kat umah dengan adik dia, farah jam 7.00am..so kitaorg terus gerak ke kl..stop isi minyak n aku tambah touch go budak kat kaunter tanya "nak g mana kak pagi-pagi ni" aku jawab lah nk g kl.. "wahh..nak g tgk bola ea kak??hati2 jalan k.." aku angguk je lah..nak senang cetakan..nnti ckp nak tgk running man byk pula soal dia nnti..hehhehe
Cuma nampak Haha & Jin Hyo je...
So perjalanan kitaorg nyaman je..xde jem..tp dekat seremban jem sikit lah..yang best nya perjalanan hari ni kitaorg excited tgk penyokong-penyokong bola yang g stadium..kreatif diaorg menggayakan keta diaorg tu semua..yg pasti dah siap2 pakai jersi merah biru..kitaorg yg xde kena mengena nak tgk bola pun excited..si faiz siap dah placing baju jersi bola dia tu..setakat gantung je ala-ala poyo nk g tgk bola konon..hehheehe...
So kitaorg terus singgah ke Universiti Malaya untuk ambil abg long faiz..masa tgh tunggu abg long, tetiba pihak Astro One HD ada call yang mengatakan yg kitaorg menang lucky draw.. dan salah seorang dari kami dapat bermain game show bersama ahli running man di stage utama..Gila tak excited..hahaha..but kitaorg tak decide lagi sapa yang nak naik..tp x kisah lah sapa pun yg penting kita enjoy!!
dlm pukul 11 kita orang sampai sudah di Paradigm Mall di mana sesi autograph bersama ahli running man berlansung..dijangka ahli running man akan tiba dalam jam 12 @ 12.30..phewww,,,ramai gila depan stage ni..bila bual-bual ngan sorang kakak kat sini dia ckp dia tunggu dari jam 8.00pagi lagi..gila kentang semangat...heheheh..
lebih kurang pukul 1 lebih tiba lah ahli2 running man....Lee Kwang Soo, Kim Joong Kook, Suk jin, Jin Hyo & Haha naik ke pentas..bertepik semua penonton dapat melihat ahli running man secara dekat di Malaysia..diaorg pun 1st time dtg Malaysia..tp kitaorg tgk kejap je sebb x dengar pun sepatah haram apa yang diaorg ckp..apa yang penting nama Lee Kwang Soo memang bergema dlm Paradigm Mall ni..
so we all g makan di Italian yg di sponsor oleh Faiz (berjalan ngan faiz ni duit aku x laku lah...) di sambil-sambil itu aku pujuk farah untuk joint aku ngan faiz g tgk konsert..memula dia serba salah..namun kuasa memujuk ku berjaya mencairkan hati farah sambil disokong dengan tiket sponsor oleh abangnye, dia pun setuju join kitaorg..yeeehaaa....
Makan-makan di Italianese
Makan-makan di Italianese
sepantas kilat aku check online utk beli tiket tp jualan ticketing dah closed..so check mana ada jual direct tiket ada nama speedy video..terus laju kitaorg g beli tiket sebelum farah bertukar fikiran..
so our next destination is Stadium negara for the Race Start!!








Tiada ulasan: