Cari Blog Ini

Selasa, 4 Disember 2012

Selamanya Harimau Malaya

Syukur Alhamdulillah..
Harimau Malaya kembali mengaum membaham Si Garuda...
Super duper best gila sey tgk bola kat stadium...
tp yg tak bestnya xde pengulas sukan so xberapa pasti kejadian di padang...
hahhaha..
tp semangat rakyat Malaysia begitu gah...
semua boleh bersatu..
tak kira apa bangsa, agama, umur dah fahaman politik..semua bergabung untuk harimau malaya
Alhamdulillah malam tu Malaysia berjaya menundukkan Indonesia 2-0
mmg best n puas ati walaupun hujan n susah nak dapat parking..
bila nak kuar dari stadium stuck lebih kurang 2 jam...
dah lah xmkn apa2 dr pagi maybe sebb excited or takde mood nak makan..
apa2 pun thanks to Mr. A yang semakin rajin melayan saya..
walaupun hari ini kita hanya teman biasa (err..biasa ker??)
thanks sgt2 sebb rajin layan sy, sabar ngan kerenah sy, suka manjakan sy..
u make me 24hours xbleh berenggang with my notes..
stop about my mr A..nanti ada yang sakit hati..AIGOOO!!!
hahahaha
Apa2 pun aku akan kembali ke bukit jalil sekiranya Malaysia dapat melangkah ke final..
Ayah excited..kejap je duduk tu...
Aksi2 pemain..cuak oo time ni...

Me n mum yg baru abis perwakilan UMNO
Datuk K Rajagopal memberi arahan

Sebahagian penyokong Harimau Malaya


 

Me & Ayah..After the games
Mum, Me, Ayah & Zam..
Nasib lah ko zam dapat bakal kakak ipar yg gila bergambar...


2 ulasan:

aTienz_owEngEzz berkata...

x ada nama aku pn dalam post kw ni! moktin memajuk!

Unknown berkata...

hahahha...jgnlah merajuk mok tin...
dah pic ko xde dlm ni..
nnti aku update uss aku update nama ko ea...