Cari Blog Ini

Sabtu, 1 Disember 2012

Piala AFF

Diz year piala AFF Suzuki peringkat kumpulan diadakan di Malaysia..
last minit plan semalam ngan adik aku si fatin, we all planning nak g tgk secara live kat bukit jalil..
tonite malaysia akan melawan Indonesia..
fuh2!! tak sabar rasanya nak g tgk..
we all akan pergi ber5..
aku, Fatin, Zam, mak n ayah..
hhahahaa....
semua aku angkut...
tp diaorg dah ada kat kl..aku je baru nak gerak pukul 10 ni..
hopefully perjalanan lancar...amin..
walaupun ada yg takutkan aku pasal jem...
huissshhhh...geram je
ceta pasal tiket ni..aku rasa sangat2 beruntung mempunyai ramai kawan n yg ikhlas membantu...
credit to member silat yg ada kat KL, izuan @ hussein..yg merupakan salah seorg Ultra Malaya gak..
klau takde dia mesti susah nak beli tiket..
hopefully malaysia dapt perform yang terbaik tonite..
alritelah..
time for me departure...
bus pkul 10 ni...
time utk ke larkin now...

SELAMA NYA HARIMAU MALAYA!!

Tiada ulasan: