Cari Blog Ini

Isnin, 3 September 2012

US...

Salam semua...
camner ngan sambutan hari raya diz year??
hope semua dapat enjoy-enjoy dengan happy nyer..walalalaa....
diz year raya bagi aku mcm biasa-biasa je..nothing special..but diz year raya aku dah jadi kembar handphone..i love my samsung Galaxie notes..hahaha...selama 29tahun diz year aku celebrate raya as a single person tetiba diz year aku raya dlm situasi "In Relationship"
so far im happy with my Mr. A.. even though he more younger than me, he know how to handle me..n i pun blaja mcmana nak handle dia..
starting from FB,we're getting more closer..whoopss...aku knal dia not from FB..ni bukan mcm dlam kisah "kita berkenalan dalam  laman muka buku" sebb aku knal masa dia keje sama tempat ngan aku dulu..tp masa dia keje sini mmg xde rasa apa pun sebb dia xpernah tegur aku..setakat mengacau, usik2 biasa lah..nama pun alinkan...xsah klau xmengacau org kan..hahhaha....after dia berenti keje, lama juga xdengar ceta dia..tetiba dia add aku kat fb..lewat juga aku nak approvekan request dia tu..bila aku approve je dia start komen2, liking2 (dah mcm lagu aliff aziz lah pulak) huhuhu...kitaorg trus jd rapat..tempoh xlama..mcm kejap je..and the best part aku pun mcm pelik camne aku senang nak accept dia..punya lah selama ni hati kering tetiba leh pula terima dia dlm jangka masa yang singkat..
mungkin inilah dikatakan jodoh..kitaorg xpernah jumpa after dia berenti keje...rapat kat fb trus declare during my birthday..1st dating jumpa kat umah aku jumpa ngan parents..so sweet...hahhaa...berpeluh tgn member plus berdebar2..
aku hope kitaorg berpanjangan sehingga ke akhir hayat walaupun we all selalu berjauhan..we must trust each other..if anything kita dengar atau ada apa2 mcm mencurigakan perlu berbincang and jgn ada simpan dalam hati..jujur dan ikhlas tu penting dlm perhubungan jarak jauh..

thanks to my Mr. A for giving your love to me, give me chance to love u, care about u and sharing our life together.. B, i hope our relationship will be ever after..syg janji xfikir benda-benda mengarut..and kita sama-sama menjaga perhubungan kita ini..betul kata b, jodoh pertemuan Allah yang tentukan,tp kita sebagai insan yang diciptakan nya perlu berusaha untuk mencapai sesuatu yang kita inginkan..Insya Allah..

Tiada ulasan: