Cari Blog Ini

Selasa, 22 April 2014

UITM VS UTM

Halloo uols...
Long time xconteng-conteng..
Balik je dari vietnam lansung sibuk tak hengat..
Masa kat sana pun hp x henti2 bunyi.
Nasib baik bukan honeymoon..
klau tak cfm hubby buang hp dlm sungai mekong..hahahha..
(Bf pun xde nak hubby apanya..ye dok..)
Back to the title today..(phewss...speaking london)
UiTM vs UTM..
sebenar nya ramai yang confius ambo(sejak skandel ngan org ganu nikan..lalalala) ni blaja kat mana
.uitm or utm.. sebb byk aktiviti ku di utm..so ramai yg wat conclusion yg aku ni studen dari utm...
Salah sebenarnya semua spekulasi tu..ceritanya mcm ni....
Jeng..jeng..jeng..(konon2 ada kepul2 asap mcm awan)
Abis spm je aku dpt sambung study di yayasan pelajaran mara (YPM) Bangi yg terletak di twras jernang..dia franchaise uitm.so semua silibus dtg dr uitm.abis dip 2005 trus keje n sambung blk pada 2009 amik degree pun di uitm..tapi kali ni dekat sikit..heehehe..di larkin je..mudah sebb aku wat pjj.so secara teorinya aku adalah graduasi dari UITM (UiTM dihatiku)
So mana dtg nya utm tu??sejarah dengan utm ni panjang sikit..tp dipendekkan UTM ni ada gelanggang n kelab silat gayung disini..so aku pun joint silat kat sini..boleh dikatakan aku kerap ke utm compare di uitm.segala program n xtvt yg pertubuhan yg rakan2 buat merekabagi penuh sokongan..bertitik tolak dr itu lah hubungan ukhwah lebih rapat..
So itu je..utm tempat aku sepak menyepak tendang menendang
.(sebb xtvt silat) n utm tempat aku membantu mengembangkan kan ilmu warisan turun temurun..
**tiba2 rasa ngantuk bangat..nnti sambung lg k..daaaaaa

Tiada ulasan: