Cari Blog Ini

Isnin, 12 Ogos 2013

Amalia Alias

First time dgr lagu Takut ~ Amalia alias ni mcm biasa je..
Start tgk ceta hujan ni gara2 aku cuti hampir seminggu sebab nak siapkan project paper untuk semester akhir..Alhamdulillah..dapat A-..hehehe
so bila tgh buat2 assignment tu, tv ni dok buka je..so start pukul 4 ceta ni dah start..
so bila dah tertengok and aku pun ter follow lah ceta ni..
(ada gak kwn2 yg x cayer aku dah mula tgk ceta melayu..siap record lg sebb drama ni time waktu keje..hahaha)
tp bila hari2 dgr n dah ter addicted tgk ceta hujan tu tergerak gak hati nak cari penyanyi lagu tema drama ni..
So mcm biasa, bila dah minat dgn music arrangement lagu ni, aku akan tgk lirik lagu ni n fahamkan kisah lagu tu..
hmmm....mmg lagu ni ada kisah yang tersendiri n unik..
start dari sini aku pun kaji siapa penyanyi dia yg suara gemersik..
owhh..dia penyanyi youtube n study di jepun tp selalu wat cover lagu korea..
Lahir tahun 1990..sebaya adik aku lah dia ni..
tapi suara dia mmg best..
tak cayer korang leh dgr lagi lagu2 dia yg dia wat cover kat Click here
tak rugi dengar..
tapi aku tak sure either dia dah jadi recording artist or still study kat korea..
Dia ni bukan setakat berbakat dalam nyanyian tp educated juga..
Apa yang aku dapat researched pasal amalia ni dia ada stage frighten (maybe dia darah gemuruh nak wat show depan org ramai kot) tu yang dia amik keputusan untuk nyanyi youtube and blogger je..
Apa2 pun all the best to her..
hope dapat hasilkan lagu2 yang lebih superb n berkualiti..
gud luck sis!!

Tiada ulasan: