Cari Blog Ini

Isnin, 27 Ogos 2012

Ramadhan Terindah

Salam Semua..
Alhamdulillah..selesai sudah Bulan Ramadhan Al-Mubarak yang mulia..setelah sebulan menunaikan ibadah puasa kini tibalah waktu untuk berhari raya..
Ramadan 2012 memberikan ku 1001 kenangan untuk diriku..pelbagai perkara yang di luar jangka terjadi..aku berjaya melupakan lelaki yang aku sangat mendambakan cintanya kerana kehadiran seorang jejaka. hampir 2tahun aku mengharapkan kasih sayang jejaka tersebut dan dia hanya akan mencariku disaat dia memerlukan sahaja..kerana kasih ku turutkan..namun setelah selesai apa yang dikehendaki dia melupakanku.tiada menghubungi ku..tiba-tiba kehadiran seorang jejaka berjaya membuka hatiku dengan begitu mudah..bukan sahaja aku, teman-teman ku pun pelik kerana dia berjaya membuat aku yang hati kering n susah utuk membuka hati untuk org lain tiba2 mudah jatuh kasih kepadanya dengan jangka masa yang singkat..
mungkin itulah jodoh..nak kata dia hensem, xdelah hensem mana tapi manis lah..nak kata romantik??xde makna nyer..dia lansung xpandai mengayat dengan kata-kata manis..cuma aku senang kawan nya sebb dia more straight forward.xde nak berjiwang-jiwang bagai, main tarik tali..
mungkin inilah dikatakan jodoh..aku berharap kasih sayang kami akan berkekalan sehingga ke akhir hayat..
Insya Allah..
 
Mr. A, semoga kasih sayang kita berkekalan hingga ke akhirnya..kepercayaan, kejujuran serta perbincangan adalah penting untuk menjaga pehubungan kita bersama..Insya Allah kita sama-sama menjaga perhubungan kita ini..

Tiada ulasan: