Cari Blog Ini

Isnin, 10 Januari 2011

What!!Anna Raffali won AJL 25??

Anugerah Juara Lagu 25 (AJL25) yang bersiaran lansung td betul-betul memberi kesan terhadap penonton setia muzik-muzik.. Lagu Anna Raffali ~ Tolong Ingat kan aku telah di nobatkan sebagai Juara. hmm..macam x percaya lak lagu Anna yang menang. Jauh di sudut hati mengharap Faizal Tahir yang menang(seperti yg di gembar gemburkan) tp bila td Chyrell, FB! & Ally announce komposer, penulis lirik n penyanyi ingat kan Yuna (Cinta sempurna) yg menang..Tetiba nama Anna Raffali yang jadi sebutan terus shocked.ingat kan yg kat umah je terdiam..rupa-rupanya 1 dewan pun terdiam gak..bila dia perform masa closing dewan trus kosong.yang pengacara pun nampak sgt terkedu dengan resut tu..apa2 hal pun kita tunggu je komen tentang juri-juri proffesional tentang perkara ini dan confirm newspaper pun msti kuar ceta pasal diz matter..

Keputusan Penuh AJL 25

Persembahan Terbaik  : Faizal Tahir ~ Hanyut
Vokal Terbaik             : Hafiz ~ Noktah Cinta
Tempat Ketiga            : Hafiz ~ Noktah Cinta
Tempat Kedua            : Meet Uncle Hussien & Black ~Drama King
Tempat Pertama         : Anna Raffali ~ Tolong ingatkan aku.

See u next blog..

Lurve & respect..
Catat Ulasan